Organizačná štruktúra Obecného úradu

Organizačný poriadok Bošáca

Mgr. Daniel Juráček

starosta

starosta@bosaca.sk

Obecné zastupiteľstvo

PeaDr. Daniel Bradáč

zástupca starostu

OBECNÝ ÚRAD

Ing. Gabriela Trchalová

Referent ekonomicko – personálnych činností

ekonom@bosaca.sk 032/7781130

Referent ekonomicko – personálnych činností zabezpečuje:

  • Vykonávanie administratívnych a bežných obchodných záležitostí pri správe majetku
  • Zaraďovanie majetku do evidencie a jeho vyraďovanie
  • Kontrola vyraďovania hmotného majetku
  • Spolupráca na inventarizácii majetku
  • Vykonávanie inventarizácie a odpisov majetku vo vlastníctve a správe obce
  • Vedenie účtovníctva obce, vystavovanie faktúr, evidencia došlých faktúr, úhrady
  • Vedenie pokladne Obecného úradu
  • Vedenie personálnej agendy zamestnancov obce a pracujúcich na dohody
  • Rokovanie s externými organizáciami (úrady práce, sociálnych vecí a rodiny, inšpektoráty bezpečnosti práce a pod.) pri vybavovaní odborných a špecifických personálnych záležitostí
  • Mzdy a odvody so Sociálnej poisťovne,  zdravotnej poisťovne a daňový úrad
  • Vypracovanie mesačných a ročných výkazov do Sociálnej poisťovne,  zdravotných poisťovní a daňový úrad
  • Príprava zasadnutí miestneho zastupiteľstva po organizačnej stránke, zhromažďovanie materiálov na rokovanie orgánov samosprávy, ich kompletizácia a doručovanie členom samosprávnych orgánov
  • Vyhotovovanie záznamov zo zasadnutí v písomnej forme, resp. formou uloženia na zvukovom zázname a ich archivácia
  • Administratívne zabezpečovanie úloh spojených s voľbami do Národnej rady SR, do orgánov samosprávy obcí, do orgánov samosprávneho kraja, s voľbami prezidenta, s voľbami do Európskeho parlamentu a referendom
  • Spracovávanie a vyhodnocovanie štatistických údajov
  • Vypracovanie správ o vyhodnotení splnenia úloh na úseku civilnej ochrany
  • Účasť na činnosti krízového štábu obce, plnenie úloh pri mimoriadnych udalostiach a v krízových situáciách
  • Zverejňovanie zmlúv a faktúr na internete
  • Vedenie evidencie odpadu v  obci
  • Zabezpečovanie a organizovanie separovaného zberu využiteľných zložiek a odpadu
  • Spracovávanie a vyhodnocovanie štatistických údajov z oblasti odpadového hospodárstva
  • Overovanie a osvedčovanie listín a podpisov
  • Hospodárska korešpondencia
  • Evidencia zmlúv
  • Ďalšie úkony uložené starostom obce

Mgr. Zuzana Poláková

Referent vnútornej správy, matrika

matrika@bosaca.sk 032/7781129

Referent vnútornej správy, matrika zabezpečuje:

  • Vedenie matričných kníh a zbierok listín a zápisy do matričných kníh
  • Vydávanie rodných, sobášnych a úmrtných listov
  • Prijímanie žiadostí o uzatvorenie manželstva
  • Organizácia a zabezpečovanie svadobných obradov a slávností a účasť na nich
  • Príprava a posudzovanie dokladov na uzavretie manželstva pred orgánom cirkvi alebo náboženskej spoločnosti
  • Povolenie uzavretia manželstva na inom ako príslušnom matričnom úrade alebo ktoromkoľvek inom vhodnom mieste
  • Späťvzatie priezviska po rozvode manželstva
  • Spracovávanie a vydávanie výpisov z matrík na základe žiadosti občanov a inštitúcií
  • Evidovanie obyvateľov na základe prihlásenia sa k trvalému alebo prechodnému pobytu
  • Podávanie správ a informácií príslušným inštitúciám, napr. súdom, exekútorom a pod.
  • Spracovávanie predpísaných výkazov a štatistických podkladov
  • Správa miestnych daní
  • Výber miestnych daní a správnych poplatkov a ich vyúčtovanie
  • Vedenie spisovej agendy obce a archivácia dokumentov obce
  • Príprava podkladov na vydanie rozhodnutí v územnom, stavebnom a kolaudačnom konaní a v iných konaniach v pôsobnosti príslušného stavebného úradu, napr. rozhodnutí k drobným stavbám, k vodovodným, plynovým a elektrickým prípojkám, k rozkopávkam a pod.
  • Príprava zasadnutí miestneho zastupiteľstva po organizačnej stránke, zhromažďovanie materiálov na rokovanie orgánov samosprávy, ich kompletizácia a doručovanie členom samosprávnych orgánov
  • Vyhotovovanie záznamov zo zasadnutí v písomnej forme, resp. formou uloženia na zvukovom zázname a ich archivácia
  • Zabezpečovanie centrálnej evidencie žiadostí o sprístupnenie informácií v zmysle zákona č.211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám
  • Organizačné zabezpečovanie úloh spojených s voľbami do Národnej rady SR, do orgánov samosprávy obcí, do orgánov samosprávneho kraja, s voľbami prezidenta, s voľbami do Európskeho parlamentu a referendom
  • Príprava podkladov pre priestupkové konanie v jednoduchých veciach, napr. pri zisťovaní, evidencia priestupkovej agendy.
  • Vykonávanie činností súvisiacich s preneseným výkonom štátnej správy na obec v oblasti ochrany prírody a krajiny (napr. pri vydávaní povolení na výrub drevín, pri vyznačovaní drevín určených na výrub a pod.)
  • Vedenie evidencie odpadu obce
  • Zabezpečovanie a organizovanie separovaného zberu využiteľných zložiek a odpadu
  • Spracovávanie a vyhodnocovanie štatistických údajov z oblasti odpadového hospodárstva
  • Správa cintorína
  • Vedenie evidencie zosnulých
  • Vedenie evidencie hrobových miest, nájomných zmlúv na hrobové miesta, nájomcov hrobových miest a platieb za hrobové miesta
  • Aktualizácia digitálnej mapy hrobových miest a evidencie hrobových miest
  • Zverejňovanie zmlúv, faktúr, všeobecne záväzných nariadení a dokumentov obce na internetovej stránke obce
  • Aktualizácia obsahu internetovej stránky
  • Príprava návrhov všeobecne záväzných nariadení obce, smerníc a zásad
  • Príprava a aktualizácia Plán rozvoja obce a Komunitného plánu sociálnych služieb obce
  • Zabezpečenie plnenia Plán rozvoja obce a Komunitného plánu sociálnych služieb obce
  • Overovanie a osvedčovanie listín a podpisov
  • Vypracovanie a vedenie dokumentácie civilnej ochrany obce
  • Kontrola vykonávania inventarizácie zásob materiálu civilnej ochrany
  • Vypracovanie správ o vyhodnotení splnenia úloh na úseku civilnej ochrany
  • Účasť na činnosti krízového štábu obce, plnenie úloh pri mimoriadnych udalostiach a v krízových situáciách
  • Vedenie evidencie prostriedkov civilnej ochrany
  • Ďalšie úkony uložené starostom obce

Ing. Lucia Pappová

Projektový manažér

projekty@bosaca.sk 032/7781 130
  • Riadenie a koordinácia procesu projektov
  • Kontrola oprávnenosti výdavkov podľa schváleného projektu
  • Práca v systéme ITMS2014+
  • Monitoring projektov
  • Príprava podkladov a vypracovávanie monitorovacích správ pre riadiaci orgán projektu
  • Príprava a zhromažďovanie podkladov na vypracovanie žiadostí o platbu príslušnému orgánu štátnej správy podľa časového a obsahového harmonogramu
  • Sledovanie vyhlasovania výziev na čerpanie finančných príspevkov
  • Príprava podkladov pre verejné obstarávanie, jeho realizácia a činnosti s ním spojené
  • Účasť a príprava podkladov pre projekty v územnom a stavebnom konaní
  • Príprava podkladov pre kolaudačné rozhodnutia stavieb
  • Koordinácia prípravy a spracovanie projektových zámerov
  • Koordinácia prípravy územnoplánovacích podkladov
  • Spracovanie podkladov a žiadostí o nenávratný finančný príspevok a dotácie
  • Realizácia schválených projektov v súlade so zmluvnými podmienkami
  • Zabezpečovanie publicity projektu v súlade s podmienkami uvedenými v zmluve
  • Administratívna podpora chodu obce
  • Zverejňovanie dokumentov a spravovanie webovej stránky obce
  • Komunikácia s úradmi a inštitúciami
  • Ďalšie úkony uložené starostom obce

Rastislav Kusenda

Vodič

Pavol Bulejko

Pracovník údržby

Pracovník údržby zabezpečuje:

  • Údržba verejnej zelene
  • Údržba chodníkov
  • Údržba objektov obce
  • Údržba cintorína
  • Ďalšie úkony uložené starostom obce

Janka Hodálová

Správca domu smútku v Bošáci

0902 541 796

Obsluha domu smútku zabezpečuje:

  • Správa a údržba domu smútku
  • Údržba priestoru pred objektom domu smútku
  • Organizačné zabezpečenie smútočných obradov

Zverejnené 5. júla 2020.
Upravené 14. apríla 2021.